Thursday, April 19, 2012

Living next to nature


Property Info

Description

LANG VALLEY

20' x 70' Rumah Terrace Dua Tingkat

Price : Dari RM268'000
Area: Ipoh ( Jalan Kuala Kangsar )
Title type: Hak milik Kekal

Total Units/Lots: 41

Projek Pembangunan Bandar bersepadu Lang Valley berkonsep " Berjiran dengan alam semula jadi " ini terletak bersebelahan Lebuh Raya Utara- Selatan dan hanya berapa minit perjalanan dari pekan lama Ipoh dan Ipoh Garden East. Bandar ini juga bermatlamat menjadikannya sebagai hab dan menyediakan keselesaan kepada penghuninya selain paling sesuai untuk hidup berkeluarga dalam suasana gaya hidup bandar.

Tambahan pula berkenaan dikelilingi keindahan alam semulajadi bukit Gunung Lang yang menakjubkan sekaligus menjanjikan suasana damai. Kemudahan asas seperti pusat beli belah, bank, kolej dan sebuah pejabat pos juga ada berdekatan.

Bagi merealisasikan Lang Valley, Pemaju GLDSB melancarkan projek pertamanya berupa unit kediaman dikenali sebagai Teak. Pembangunan ini mengandungi 41 unit rumah teres dua tingkat berkeluasan 20'x70' berstatus hak milik kekal.Teak memenuhi reka bentuk kontemporari atau mengikut keperluan pasaran semasa yang memberikan pembelinya kelebihan kerana hartanah itu mempunyai nilai jualan balik yang tinggi. Selain itu, setiap unit kediaman itu disempurnakan dengan siapan bermutu tinggi daripada lantai hingga ke siling.turut menekankan aspek keselamatan , Konsep 'guarded community' adalah ciri juga ada pada pembangunan Teak bagi memastikan kadar jenayah dikurangkan dan penghuninya dilindungi daripada risiko.

Bagi yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai reka bentuk unik projek ini boleh mengunjungi rumah contoh yang dibuka jam 9.30 pagi hingga 6 petang setiap I
Isnin hingga Jumaat dan jam 10 pagi hingga 6 petang pada Sabtu, Ahad dan cuti umum atau menghubungi ejen hartanah Lang Valley, Nineteen Properties di talian 012-5123345 (Jacy) dan 014-3442974 (Chun Lee) atau Pejabat Jualan 05-5061148.

Details

Property Name:LANG VALLEY
Property Type:2-storey Terraced House
Price:RM 268,000   
Price (psf):RM 191.43 psf (built-up)
Floor Area:1,400 sqft / 130.06 sqm (built-up)
Condition:Unfurnished



0 comments:

Post a Comment